niedziela, 17 marca 2013

Happy St. Patrick Day


I tak z okazji tegoż dnia poczyniłam kilka koniczynek. Pierwsze to moje alter ego widoczne tu po prawej, dalej braznoletka plecionka i w końcu próba z masy solnej jako tło dla filcowej sówki (zaczynam się wkręcać w filcowanie).













Po za tym słoneczko świeci pięknie, tylko wciąż jeszcze jest zimno. Na handre pójdę sobie zrobić kolejną herbatę z cytryną. Niewiem czemu... ale im smutniej tym więcej pijam herbaty. Może to ma związek z tym, że jakoś tak pozornie rozgrzewa od środka.


"Herbatę się pija, by zapomnieć o hałasie świata."



12 komentarzy:

  1. Próby z masą solna rewelacja, ja raz próbowałam i stwierdziłam, że się do tego nie nadaję, jakieś bezkształtne twory mi wychodziły:) Bransoletka fantastyczna, taka wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś jedyna dziewczyna - ja truję się obecnie herbatą z bławatkiem a później pewnie do akcji wkroczy Rooibos z wanilią i miodem. Wszystko z przeklętej biedronki, ale co zrobić - tylko u nich są te herbaty.

    Przydasie bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi wesolutkie masz alter ego :D ale gdzie kocie uszy i ogon ;)myślałam ze będziesz miała alter ego bardziej kocie przy tym szczęściu w losowaniu przez kocich przyjaciół :D ;)pierwsze próby z masy solnej wyszły nieźle :D a najśliczniej to wyszła bransoletka, fajnie ze wyplotłaś ja z rożnych odcieni zieleni :D Pozdrawim słonecznie, bo tak mam za oknem i jeszcze wróbelki przy karmniczku sie zleciały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alter ego wymiata świetnie wygląda naprawde a ja dziś o tym swięcie zapomiałam chyba to przez ten śnieg

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna dziewczynka i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności:) A ja sobie własnie przypomniałam, ze mam fajny T-shirt tematyczny zakupiony kiedyś za 2 zł w SH. Chyba powinnam ubrać:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te Twoje nowe tworki:)Ja dzisiaj nawet nie poszłam na paradę,pogoda nie zachęcała do wyjścia z domu.Święto Patryka przeszło u mnie bez echa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy :) Pozdrawiam zielono i gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ucieszyłaś mnie tymi pracami :) Uwielbiam Dzień Św. Patryka i wszelkie irlandzkie tematy :) może dlatego, żem urodzona właśnie 17 marca...może..;-) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze u mnie :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Sóweczka piękna filcowanie wciąga:)
    Obrazek na Świętego Patryka cudowny,a bransoletka wyszła wspaniale.
    Lubię zielenie, a koniczynka z masy solnej jak najbardziej udana:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. padłam jak zobaczyłam ten obrazek i gapię się na niego cały czas hehe jest świetny bransoletka taka jak lubię prosta aczkolwiek ślicznie wygląda i solasie super, lepienie daje wiele możliwości tylko trzeba mieć na to czas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń