piątek, 22 marca 2013

Filcowanie lvl up

Czyli filcowane jajeczka oraz filcowana myszka. Już dwie igły połamane, także chrzest przeszłam , pokłuta tez juz jestem. Wkręcam się w to co raz bardziej i już rozpoczęłam produkcję koralików ale o tym jak już ich na produkuję wystarczająco. Z jajkami chyba już dam spokój , ewentualnie zostały mi dwa styropianowe "czyste" awaryjnie.











Jajeczka zgłaszam po pierwsze na Wyzwanie w Szufladzie





a po drugie to zielone na Wyzwanie w pomorskie Craftuje


Na koniec filcowa myszka, znalazam zdjęcie takiej w necie i tak zapragnęłam i ja ją mieć




Kot już ją wypatrzył....




Przypominam tez, że wciąż są miejsca na moją podajdalejkową zabawę, zapisy tutaj .



32 komentarze:

  1. Jajeczka są przepiękne uwielbiam wszystko co filcowane ma to swój urok i dodaje takiego ciepła rzeczom nieożywionym :) te pierwsze z kwiatami są wprost cudowne pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajka bardzo ładne. Myszka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysza jest cudna :D A jajeczka też fajne. Moim faworytem jest to z niebieskimi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie jajko jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ale Ci to idzie :D same śliczności Ci wychodzą :D myszka przecudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jajka są boskie a te z niebieskimi to już w ogóle przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajka są śliczne. Czerwone i niebieskie wyglądają świetnie :) Czekam na filcowe koraliki. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie ich tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent. Piękne jajeczka. i czekam na koraliki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pisanki a ta z niebieskimi kwiatami szczególnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jaja:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorskie Craftuje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrumru śliczne pisanki,napracowałaś się,a myszka cudeńko.
    Też połamałam nie jedną igłę,ale zabawa jest przednia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idzie Ci niesamowicie szybko i widać, że masz do tego talent. Hmm, nie wiem, czy to dobre życzenia, ale połamania igły! Tfu, tfu :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana...zachwyciłaś mnie jajeczkami!...ale myszką powaliłaś na kolana :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne te biedronki - myszka rewelacja ... już ją trzymam za ogonek :)))) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześwietne te jajka, a myszka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne jajca :) A myszka przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wciągnęło Cie filcowanie i bardzo dobrze, bo super Ci wychodzi:) Wszystkie prace bardzo piękne:) Jajka są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te Twoje jaja z filcu ...też mi się najbardziej podoba to ostatnie w niebieskie kwiatuszki...Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jajka , a myszka superowa ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę wyjść z podziwu ! jajeczka prześliczne ! a wzory na jajeczkach z głowy, czy jakiegoś szablonu ?
    i myszka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama wczoraj poraz pierwsy filcowałam ..... i znam ból pokłucia igłą, ale przyznasz, że wciaga filc oj wciaga ... bardzo udane prace ...dziękujemy za udział w DT POMORSKIE Craftuje ...

    OdpowiedzUsuń
  22. mysia super jest uwielbiam takie maleństwa :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne pisanki!!!mysia wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pisanka cudowna a ta myszka jaka rozkoszna

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuuudne, na filcowaniu się nie znam, ale wyglądają tak mięciutko i cieplutko :) DZiękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękne te jajka!!! napracowałaś się bardzo, śliczności:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajeczka piekne szczególnie to z czerwonymi kwiatami i niebieskimi. Może i ja w koncu skusze sie na filcowanie.
    Dziękuję za udzial w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam masa nakłuwania, dziękuję za dołączenie do wyzwania DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te jajka:) Zwłaszcza pierwsze mnie urzekła:) I mysia bossska:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń