wtorek, 26 marca 2013

Filcowanie i Podaj Dalej

Jak już pisałam ostatnio przerzucam się na kulki bo kostki wspominam boleśnie.






kolejna praca na wyzwanie z kolorem niebieskim



kolor w rzeczywistości to ciemniejsza czerwień ale żeby dobrze były widoczne musiałam rozjaśnić zdjęcie i kolorki się zmieniły ;/




Jakiś czas temu Cohenna na swoim blog ogłosiła możliwość adopcji baranka :) ponieważ niesamowicie mi się spodobał pozwoliłam sobie zgłosić chęć posiadania i tak o to wczoraj do mnie przy wędrował :) . Dziękuje bardzo jest śliczny i dużo większy niż myślałam!
Cohenna zrobiła to całkiem więc tym bardziej dziękuje :) .


Zapisałam się na Podaj Dalej u Evebellart i otrzyamałam takie o to śliczne prezenciki

-obrazek wyszywany z kotkiem
- karteczkę z kaczuchą którą wychwalałam u niej na blogu
-zawieszkę witrażyk zajączka
-zawieszkę kurkę
-masę wspaniałych serwetek i przydasi
-coś na ząbek i herbatki


Dziękuję!

Czy ktoś chętny na zabawę u mnie? Pierwsze 3 osoby które wyrażą ochotę dostania czegoś odemnie oraz poprowadzenia zabawy dalej u siebie (zasady w tym poście ) i wyślą mi swój adres na mrumru89@gmail.com otrzymają odemnie drobne upominki :).
Oprócz tego w powyżej podanym linku są jeszcze również 3 wolne miejsca na zapisanie się :).
Zapraszam.


11 komentarzy:

  1. fajnie Ci to filcowanie wychodzi :) i piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bizuteria:) zwłaszcza ten niebieski komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. się rozkręcamy :) dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filcuj dalej ,bo fajnie Ci to wychodzi,tylko uważaj na palce,albo zacznij filcować na mokro;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kuleczki:) Te pierwsze to jak prawdziwy szafir:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne kuleczki Ci wychodzą.. brawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci powiem, że coś Ci powiem... a nie może jednak Ci nie powiem ;):P

      Usuń
  7. Świetne filcaki Ci wyszły :)
    I cieszę się, ze przesyłka się podobała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe :)
    Pozdrawiam
    Alexandra DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń