piątek, 1 marca 2013

"Do pieca, miłosny zeszycie!

Do pieca, listy- stos cały!
A żeście z ognia powstały,
więc w ogień się obrócicie!"


Maria Pwalikowska Jasnorzewska


Zaczne od tego, że kiedyś tak zaczytywałam się w wierszach tej Pani, że do dziś znam kilka na pamięć :) . Choć sa proste to znając życiorys autorki naprawdę nie należy jej zażucać prostoty i naiwności, trzeba pamiętać, że kiedyś było troche inaczej niż teraz. To taka notka wstepna zewzględu na moja miłość do poezji :).

A wiersz ma być wstępem do skromnej branzoletki jaką to poczyniłam minionego wieczora :








" Do pieca, listy- stos cały! "


Niedawno miałam terz szczęście wygrac Candy u Gosi . Wczoraj w domku zastała mnie paczuszka w której kryły się prawdziwe przydasiowe skarby :) 









Wstążeczki,ćwieki, kwiatuszki, drewniane wzorki(kotki!^^),datownik.... no same widzicie mnustwo :). Dziękuje!


A teraz miłego dnia. Umnie niestety jest on szary i niezbyt zachęcający ale jakoś trzeba przetrwać, ma zamiar potworzyć pare biżutków :) .



12 komentarzy:

  1. sliczna... urocze te małe serduszka :D
    Oooo ale cudasie dostałaś, napewno niedługo powstanie z nich cos pieknego :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, aleś dostała przydasi, aż miło popatrzeć...... i fajny wstęp do posta. Ja bardzo lubię Ks Twardowskiego wiersze, mało tej poezji na co dzień, a szkoda..... człowiek taki zabiegany że zatraca się w codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chapeau bas za czytanie poezji.Ja niestety nie czytam,nie lubię,nie rozumiem;(
    Bransoletka skromna,ale bardzo urokliwa;)
    Zazdroszczę wygranych skarbów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mozna nie lubic poezji, a zwlaszcza pieknych slow M. Pwalikowskiej Jasnorzewskiej ? ja uwielbiam czytac wiersze, i to bardzo !
      bransoletka sliczniutka, bardzo mi sie podoba kolorek
      no i gratuluje wygranej, na pewno przyda sie :)

      Usuń
  4. Świetna branzoletka;) bardzo mi się takie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza bransoletka :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, szczególnie kociaki słodziutkie ;) A bransoletka urocza i subtelna ;) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! Przydasie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka śliczna :) Bardzo zdolna z Ciebie kobietka :)
    Dziękuję za udział w Candy :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotki- obowiązkowo! :) cieszę się, że paczka dotarła cała i zdrowa :)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka sliczna :)
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń