niedziela, 3 marca 2013

Być kobietą i wymianka słoneczna.



        Tym razem za zadanie miałyśmy iść na spacer, odszukać wiosny, mój mały spacer odbył się rowerem (uważam że nie ma nic lepszego od roweru i uwielbiam właśnie takie "spacery"). Nie wiem czy można to uznać za objaw wiosny ale spotkałam 4 sarenki buszujące sobie wśród jeszcze łysiutkich krzewów i suchych liści. Zrobiłam im nawet zdjęcie ale po sprawdzeniu na telefonie było widać tylko różne odcienie brązu i berzu - skubane świetnie się kamuflują. 


           Dlatego też aby akcent wiosenny zostawić obok dowód, że na dworze może Wiosnę jeszcze ciężko przyuważyć jednak na moim parapecie udało się je uchwycić. Tulipanek i żonkile oraz przygotowane do posiania w dwóch wiaderkach rzeżucha oraz bazylia karłowata.





Brałam też udział w Wymiance Słonecznej u Majaleny, paczuszka miała zawierać coś zrobionego przez nas w kolorze żółtym lub z motywem słońca. Moją parą była Anko, a nasze paczuszki wyglądały następująco...
... ja przygotowałam :




- igielnik - w tym przypadku akurat wyposażony został przezemnie w przydasie w formie ładnych kolorowych szpilek


- słoneczną sutaszową biżuterię


- serduszkowe zawieszki do szafy pachnące lasem (wypełnione solą do kąpieli)


- przydasie : materiał w motylki,mulinke i koraliki


- oraz słodkości,kawusie,herbatki i świeczuszki



Ja z kolei otrzymałam tak oto ślicznie zapakowane paczuszki


- w których były przydasie : koraliki, serwetki, wstązeczki,kwiatuszki


- słodziaki i herbatki


- oraz śliczne szydełkowe drobiazki : serwetke z kurczakiem, branzoletkę, broszkę i kosmetyczke z fatntastyczną biedronką jako guziczek :) dziękuje



16 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze takich słonecznych dni będzie już coraz więcej, aż się buzia uśmiecha na ta jasność za oknem :D ale widzę że umiliłyście sobie dni słoneczna wymianka :D jakie cudne prezenty wysłałaś piekne otrzymałaś :D uwielbiam takie miłe niespodzianki ... taka mała rzecz a jak cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Świetny blog :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałą wymiankę.Do zobaczenia w następnym zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna wymianka :) Ślicznosci dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty wymiankowe! Tego rowerowego spaceru zazdroszczę, u nas była pochmurna, zimna niedziela. Ale już dziś obudziło nas piękne słońce, oby tak dalej...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na moim oknie stoi identycze wiaderko z wysiaym szczypiorkiem :) prezety wymiankowe sliczne ! W ostatnim poscie zostawilam pytania i zaproszenie do zabawy...
    pogodnego dnia zycze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rowerowy spacer- jak najbardziej wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja wiosna na oknie aż woła,a sarenki też mi nie wyszły na zdjęciach robionych telefonem.
    Udana ta wymianka,ładne prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile tutaj pięknych i ciekawych rzeczy :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń