wtorek, 26 lutego 2013

Żeby nie bylo

że nic nie robie. Ano robię. Dziergam. I dziergam. I jeszcze trochę musze. Bo to ma być komplecik naszyjnik z branzoletką. I ogólnie o to przywrócona została do łask Laleczka Dziewiarska. Zakupiłam śliczne trzy kłebki wielokolorowych antyalergicznych (a co) włóczek i przyspożyłam sobie kilka odcisków na palcach (?).




Ponad to dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z mnustwem przydasi biżuteryjnych takżde decupage pójdzie na chwilę w odstawkę - to znaczy że będe mogła też ogarnąć w pokoju,pochować farby i....pomalowac paznokcie! ;p bo niewiem jak Wy ale ja jak maluję to mam całe łapki uciapkane farba i cóż raczej lakier juz nie potrzebny.


Dotarła też do mnie dzisiaj wymianka słoneczna - promienna - ale pochwalić mogę się dopiero w marcu.

9 komentarzy:

  1. Moje paznokcie biedne są;)Zawsze miałam zadbane,a teraz tragedia;(Ciągle kleje,farby,czarne gazety;)
    Ja teraz próbuję rozgryźć co bardziej skomplikowane koronki irlandzkie,ale jakoś mi nie idzie.A na tej laleczce nigdy nie robiłam i nie kumam o co ,,kamon'';)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po kolorach widzę że na pewno będzie piękny komplet :D iście afrykański :D z kat Ty masz to cudna lalę ??

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ręce po łokcie w farbie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowa ta włóczka :) Piękne ma kolory. Jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że pracowicie u Ciebie:) moje ręce to ju z niedługo będą wyżarte przez te wszystkie farby, kleje i resztę chemii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kolorowo, antyalergiczna - jestem za !!! A przy malowaniu mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to będzie piękny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor włóczki, coś pięknego powstanie:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam w sklepach takie Laleczki Dziewiarskie, ale nie wiedzialam do czego ma to sluzyc ?.czy przy pomocy takiej laleczki robi sie tylko bransoletki, czy jeszcze cos ?

    OdpowiedzUsuń