czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka kropkowa :)



Niedawno odbyła się wymkianka w kropki, którą organizowała Malutka. Moja parą była Oliko. Zaczne od tego co ja przygotowałam.




Pokrowiec na komórkę (lub na co tam przyjdzie potrzeba :) ), dodatkowo w środku wszyłam filc, przyozdobiłam koralikami i zainstakowałam zapięcie na rzep.




Kolczyki kropkowe




i do kompletu branzoletka drewniana, pomalowana farbkami




i jeszcze zkladka - maczki przyklejone metodą decupage, sznureczkowe dyndadełko i ręcznie malowane ( tak jak i na kolczykach oraz branzoletce) kropeczki




Tajemnicze paczuszk kryły przydasie : serwetki, bazy do kartek, koperte





oraz troche gwiazdek itp,zielony brokat, herbatki, pachnące świeczuszki, słodziaki





Ja natmiast dostałam śliczny kropkowy notesik i uroczego królisia oraz batoniki (moje ulubione, ktorych tak dawno nie jadłam i których już oczywiście nie ma) i mms ale takie na których sa wymalowane kwiatuchy i inne takie :), dwie urocze (kawaii) gumeczek do mazania, cappucino i przydasie - kwiatuszki i taśma do efektów "3D". BARDZO DZIĘKUJE!!!














I na koniec zapraszam na wymianke do Isabell





10 komentarzy:

  1. Było miło i się skończyło, ale zabawa świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy otrzymałaś :) i super też wysłałaś :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są Wasze wytworki.
    Dziękuję za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, maksymalnie wpasowałyście się w temat, kropki w wielkiej ilości! Gratuluję udanej wymiany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, cieszę się, że przesyłka tak szybko dotarła i że zawartość Ci się spodobała :)

      Usuń
    2. Jest cudna więc jakby miała się nie podobać :D hehe

      Usuń
  5. Fajna ta wymianka,chyba jesteście zadowolone.:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zakladka do ksiazki jest cudna! a pozostale kropeczki bardzo slodkie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka :D kolczyki są mega! Oczywiście cała reszta również, ale kolczyki są najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń