sobota, 2 lutego 2013

Wymianka herbaciano kawowa :)

Jest to moja pierwsza wymianka, mam nadzieję, że podołałam. Miała zawierać coś robionego przez nas, krteczke, herbatki/ kawki wedle preferencji, coś do herbatki oraz ksiązke/gazetkę/muzykę. Moja paczka wyglądała  w ten sposób i poleciała do madeleine :

- karteczka robiona przezemnie, ozdobiona ziarnami kawy o pomarńczą
- podkładki w maki
- kolczyki
- książeczke z przepisami na babeczki ( widziałam na blogu mojej wymianki że takowe piecze więc pomyślałam, że może się przydać)
- herbatki, ciasteczka i świeczuszki







Ja natomiast dostałam od szczesliwyzakatek :



- książkę (czeka w kolejce do przeczytania)
- zielone kolczyki ( w sam raz dlamnie :) )
- śliczną zakładkę (zawsze się przyda)
- przydasie (serwetki i koraliki i czyli idealnie do tego co tam sobie tworze)
- słodkości (melduję że już zkonsumowane)
- herbatki ( w połowie wypite)
- karteczka i świeczuszka


Dziękuję za wspaniałą i miłą zabawę Isabell oraz mojej wymiankowej parze :).


I tak na dobranoc fotka mojego przytulaka na dziś, który a raczej która wymęczył mnie przez ostatnie dwie godziny a jest gościem u mnie w domu do czwartku :) Gaja :) kocham koty ale ten psiak jest moją zawodniczką do zabaw ekstremalnych :)



śpi i hrapie ;p


4 komentarze:

  1. Świetna wymiana:) Piękne te Twoje podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wymiance.
    Pozdrawiam cieplo
    Izabela

    OdpowiedzUsuń