poniedziałek, 18 lutego 2013

Skrzyneczka i kompleciki

Wczoraj cały dzień spędziłam przy biurku na malowaniu i klejeniu :) . Rezultatem tego jest skrzyneczka na klucze, która jednak na klucze nie będzie! Wkręciłam w środku dodatkowe wkrętki i zamiast wieszać tam klucze powiesze tam kolczyki i naszyjniki :) . W srodku haczyków będzie więcej ale czekam na dostawę :p.



Skrzyneczkę zgłaszam na dwa wyzwania :

Wyzwanie u Srebrnolistki "Na przekór zimie" 

i

Wyzwanie Szuflady "Wiosna"




w środku rónież przyczaiła się ważka :)




Oprócz tego powastał komplecik branzoletka, dwustronne kolczyki i zawieszka (zawieszka czeka jeszcze na swój sznureczek).















21 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest piękna, a komplet równie ładny :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Ci powiem,że baaardzo mi się wszystko podoba;))
    Super pomysł na przechowywanie biżuterii.Komplecik jak dla mnie prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten motyw na komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka śliczna , a i komplecik niczego sobie , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka na biżutki? Fajny pomysł i ładna ta ważka na drzwiczkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super skrzyneczka:)widziałam ze poruszałaś temat lakierów, ja korzystam z lakieru szklącego , po pomalowaniu i wyschnięciu wkładam do piekarnika żeby utwardzić, używam też lakieru fluggera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna biżuteria:) Pomysł ze skrzyneczką na biżuterię jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudna ta skrzyneczka a biżuteria piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą skrzynką to doprawdy świetny pomysł. W skrzyneczkach to jak brak przegródek, to ciężko coś znaleźć, a na drucianych wieszaczkach, biżuteria się kurzy. Niesamowita ta ważka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna skrzyneczka :) I piękny komplet biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega wiosenne prace ;-)) biżutki szczególnie! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) skrzyneczka mnie absolutnie zachwyciła :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyszła Ci ta skrzyneczka cudnie wygląda z ta ważką, mam nadzieje że i ja kiedyś spróbuję decoupagu... bo chciała bym spróbować wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. co tu duzo mowic - oryginalnie,pomyslowo,slicznie wykonane ! motywy iscie wiosenno-letnie,pieknie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj taka skrzyneczka by mi sie przydała :) Nigdy nie wiem gdzie zostawiłam klucze i zawsze musze ich szukac :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyzwania Twoje zawsze są pomysłowe i ta ważka taka naturalna.
    Podoba mi się i pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń