czwartek, 21 lutego 2013

Retro? zestawik

Co prawda jeszcze zestawik musze potraktować kolejną warstewka lakieru (już ostatnią) ale zaaaaaanim wyschnie minie znowu troche czasu więc postanowiłam obfotografować go już i wrzucić zdjęcia żeby  wam pokazać :) . Im więcej bawie się decupage tym chyba troszke lepiej mi idzie, sama jestem troche bardziej zadowolona z siebie.

I tak mamy niewielką szkatułkę, postarzoną lekko poprzez przetarcie boków papierem ściernym, w środku wieczko dodatkowo ozdobione kwiatuszkiem. Nie lakierowane w środku aby można je wykorzystać również np na herbatę









Dalej dwie podkładki pod kubeczki


I zakłdke dwustronną (tylko muszę jeszcze jakieś ładne dyndadełko do niej wymyślić, chwilowo brak mi pomysłu a byle czego na już nie bede robić)


I na konie całość razem







Zostałam również poproszona o zrobienie kocich filcowych podkładek w brązie i o to one :








Na zkończenie fotki z wczorajszego spaceru po lesie :) niestety zimowe ;p

















21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zrobiłaś to pudełeczko.Podoba mi się ten wzór,vintage przełamany białym kwiatem;)Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestawik, wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko przepiękne - zakładki są super - bardzo lubię czytać więc dla mnie jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada komplecik, jak to sie mówi ... ćwiczenie czyni mistrza... o i jakie fajne podkładeczki, slicznie wygladaja te kociki na nich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od końca, zima u nas te wrednie trzyma i dalej sypie grrrr... a komplet przepiękny, romantyczny;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pudełeczko:) no i kocie podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl retro, dlatego ten zestaw niesamowicie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko jest piękne...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy zestawik, urocza grafika ... prawdziwie w stylu retro lub vintage, jak kto woli :)
    ale mnie w oczko kocurki wpadły ... super są !
    A fotki ze spaceru ... śliczna zima :)))
    Kochana zapraszam do mnie ... biegusiem (kurcze, nie wiem nawet jak Tobie na imię ) !!!
    Cieplutko pozdrawiam i czekam na Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestawik. A podkładki z kotami urocze . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny zestaw, też niedawno zakupiłam takie serwetki:))A podkładki z kotkami są prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj widzę, że energia cię nie opuszcza,tyle fajnych prac .Pudełko cudeńko i podkładki z kotkami śliczne.Gratuluję burzy mózgu-pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw jest prześliczny! Bardzo mi się podoba!

    Kocie podkładki też są świetne :D

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ehh,nie oge oka nacieszyc..takie to .wszystko piekne !! chcialaby zapytac o te ozdobne serwetki naklejane , czy kupuje sie je w jakis specjalnych sklepach ??
    o rany ! tyle sniegu jeszcze macie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne podkładki, koty urocze! las o każdej porze roku jest ładny, nawet zimą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny retro-zestaw :) A kocie podkładki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik i świetne podkładki!!!
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkatułka retro boska! piekny komplecik w super klimacie:)

    OdpowiedzUsuń