poniedziałek, 4 lutego 2013

Przyjechała Weronika :)

Jakiś czas temu wygralam Candy u Diany :). W ekspreowym tempie bo już dzisiaj, dotarła do mnie magiczna paczuszka a w niej Weronika i dwie pary kolczyków :) . Kolczyki magiczne, takich jeszcze nie miałam, a pasują mi doskonale :) - choć nie szaleję za modą lubie dobierać stórj i dodatki tak żeby codziennie wyglądać ciekawie ;). Weronika zaskoczya mnie swojim urokiem oraz tym, że jej nóżki się zginaja! może więc stać i siedzieć! Aktualnie zasiadła na parapecie przy oknie. Jej fioletowe buciki pasują do kolorystyki jaką utrzymuję w pokoju :). Niestety naszyjnik jaki miała podczas podróży się rozwiązał ale jak tylko będe miała chwilkę naprawię go ponieważ Weronice bardzo w nim ładnie.






U Diany trwa teraz wyzwanie :





4 komentarze:

  1. Cieszę się że Weronika dotarła bezpiecznie, a kolczyki dobrałam tak by pasowałay do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna wygrana:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wygranej !! faktycznie Veronika wyglada slicznie ...
    urocze kolczyki

    OdpowiedzUsuń