środa, 13 lutego 2013

Może ktoś złapie ?

Jak pisałam we wcześniejszym poście udało mi sie złapać licznik. Pomyślałam, że choć moje drobiazgi które robie są nadal dość skromne i odbiegają od perfekcji ale może ktoś będzie chiał się pobawić. I tak ogłaszam u siebie łapanie licznika z liczbą 1989 . Może dziwna liczba ale ... ale włąsńie taka :) . Osoba która licznik zapie i prześle mi zżut ekranu oraz swój adres na mrumru89@gmail.com dostanie odemnie jakiś drobny tworek potworek z pod mojej rączki.




6 komentarzy:

  1. noto będe czuwać , a nóż widelec mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie udaje mi się złapać, ale może tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy czy sie uda złapac:)
    Dziekuje za udzial w mojej rozdawajce:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie bezkrwawe polowania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiony zatopiony ;)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń