czwartek, 7 lutego 2013

Księga Marzeń i miłe niespodzianki

Już od miesiąca zabierałąm się za przyozdobienie pudełka w kształcie książki. Potem pojawiło się wyzwanie u Diany zatytułowane "w Magicznym lesie" , które nareszcie mnie zmobilizowało. I tak powstało Pudełko Marzeń z bramą do Magicznego lasu :) .

Pomalowane farbą akrylową, ozdobione serwetką, obramowane koronką z czarnymi cekinami. Dodatkowo u góry i dołu dodatkowa rameczka z drobniutkich fioletowych kwiatuszków. Natomiast dziewczynka na obrazku ma wianek z brokatu (niestety nie potrafię tego pożadnie uchwycić robiąc zdjęcie).










Oprocz tego wczoraj i przedwczoraj czekały mnie miłe niespodzianki w skrzynce na listy :) . Pierwsza to broszka kwiatek za "67" u Beaśki . A druga to śliczne szydełkowe serduszka od Balerinki. Dziękuje :).








8 komentarzy:

  1. Pudełko bardzo mi się podoba.Lubię kolory,ale taki zestaw jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło pudełeczko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, patrząc na nie, czuję się, jakbym naprawdę przenosiła się do magicznego lasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! bardzo mi się podoba ta serwetka ale jeszcze nic nie udało mi się z nią zrobić:) Pięknie wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna magiczna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka cudna,zdolna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń