sobota, 9 lutego 2013

Koci wazonik

Prosty koci wazonik z botelki po tymbarku (był w niej pyszny sok o smaku liczi ^^ mniam). Pomalowany, za serwetkowany i polakierowany (zaopatrzyłam się w nowy lakier, wydaje sie mniej klejący ale skubany schnie dłużej, według instrukcji całkowicie wysycha po tygodniu o.O coś za coś, zobaczymy jak sie sprawdzi). W ramach skromnej ozdóbki kokardka z rafii . Teraz czeka na parapecie na wiosnę żeby go zapełnić jakimiś kwiotuszkami.








Wiecie co? uspakaja mnie patrzenie na farbki, pędzelki i te inne klamoty stojące na biurku, jakoś tak miło i ciepło się robi, że w końcu jest się wstanie coś stworzyć, może bez rewelacji ale tez nie całkiem tragicznie.  To chyba jakis rodzaj spełnienia. Przyjemne uczucie.

22 komentarze:

  1. Swietny pomysl z tym wazonem. Ja tez uwielbiam patrzec na polprodukty. To ogromna radosc robic cos samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :) a jakiego lakieru użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro postaram sie w krutkim poście umieścić zdjęcia tego nowego i poprzedniego lakieru :)

      Usuń
    2. to zajrzę :) bo aż mnie zaciekawiło :) sama właśnie nałożyłam na tacę lakier który co prawda wysycha szybko ale utwardza się po 7 dniach :)

      Usuń
  3. Świetny, a mina kociaka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam koty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa, jest piekny!!!!
    uwielbiam tego kota :)))

    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/2013/02/krolowa-sniegu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Filony i ja podziwiamy i chwalimy. Wyraz mordki niesamowity - jakby szykował się do zrobienia psikusa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, Kochana, w kocim wazoniku to Ty się całkowicie spełniłaś:)))
    Śliczny jest i taki....koci:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste pomysły są najlepsze. Ładna rzecz.
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i oczywiście życzę szczęścia podczas losowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przeuroczy ten Twój kocurek !
    śliczny wazonik poczyniły łapki Twoje :))) ... liczi - mniammmm :)))
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję za milusie odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudniasty;)Prostota zawsze się obroni;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodkie, kocie motywy to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra robota ! kocurek sliczny :)
    mnie tez wszelkie prace manualne wyciszaja,relaksuja i co najwazniejsze poprawiaja humor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och przepiękny wazonik i kotek czarniutki, mój ulubiony koci kolor:)

    OdpowiedzUsuń