niedziela, 17 lutego 2013

Hmm.... Candy ?

Wiem...wiem dopiero dzisiaj się skończyło... ale nie spodziewałam się, że tak szybko zyskam tylu sympatycznych obserwatorów i jeszcze wspanialszych komentatorów (dziękuje wam!). Nie sądziłam też, że w tak szybki czasie dobiję do 51(no teraz już 52) postów! Ale jednak. Więc jeśli ktoś miałby ochotę to mam tu takie herbaciane przydasie dla was. Malutki tależyk na "woreczki" herbaciane po zaparzeniu (lub też wedle kreatywności i zastosowania), koszyczek do parzenia herbatki sypanej z fajnym dyndadełkiem oraz dwie moje filcowe podkładki z maczkami. Oczywiście dożuce coś słodkiego i herbatkę .

Może się kto skusi?


Zasady standardowe :

- banerek z linkiem
- komentarz z chęcią przygarnięcia
- standardowo umnie mile widziany cytat związany z herbatką lub może z czasem na herbatkę?
- nie wysyłam za granicę
- dla osób blogujących
- losowanie 2.04. żeby nikt nie pomyślał, że to Prima Aprilis ;)

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatkę, zatem zapisuję się z przyjemnością:) A cytat związany z herbatą, który uwielbiam to :"Kobieta powinna być jak herbata: słodka, mocna i gorąca";).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie :) włąsnie wśrud cytatów jakie znam brakuje tych z herbatą :)

      Usuń
  2. Piwnica pod baranami „Jaka szkoda”

    W niedzielne letnie popołudnie
    gdy kule smutku toczy demon
    nad rzeką w kwiaty oprawioną
    pod niebem bladym jak anemon
    siedzieli rzędem staruszkowie
    pochyłe panie i panowie
    ubrani jasno mile schludnie
    i patrząc w wodę jak zanika
    fala za falą świat za światem
    pili herbatę za herbatą.

    Jakże miło znowu zawitać u ciebie na candy, zapisuję się z owym cytatem

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja sie zapiszę.
    Woody Allen:

    „Masz ochotę na herbatę?

    - Nie, pragnę pieśni, muzyki. Pragnę miłości i piekna.

    - Naprawdę nie chcesz herbaty?”

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbacianego Candy nie przegapię :) Tak, więc zapisuje się.
    Mój cytat:

    "Herbata jest czymś magicznym, może nawet ósmym cudem świata". H. Rahman

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zapiszę :)
    „Nie ma dla mnie wystarczająco dużej filiżanki herbaty ani wystarczająco długiej książki."
    C.S. Lewis

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako miłośniczka herbaty również z chęcią zapisuję się na Candy:) A oto mój cytat:
    "Herbatę należy pić powoli, z szacunkiem, jak gdyby to ona była osią, wokół której kręci się świat, równo, bez pośpiechu w kierunku przyszłości."
    Thich Nat Hahn
    Pozdrawiam tak gorąco jak pyszna jest gorąca herbatka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje sympatycznych obserwatorow i komentatorow i zycze wielu sukcesow w dalszym blogowaniu ! Herbate uwielbiam,a szczegolnie biala i zielona :) niestety mieszkam za granica i chyba nie mieszcze sie w standartach,ale zycze powodzenia Wszystkim bioracym udzial w herbacianym konkursie !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się skusze ...ja!!!
    Podkładacz są urocze z tymi maczkami :D fusetka bardzo sie przyda, bo nie posiadam a potem kombinuje gdzie torebeczkę z herbatka odłożyć :D a zaparzaczkę mam podobną tylko z filiżaneczką, to sama widzisz ze mi dzbanuszka do kompletu braknie ;)
    A ja zacytuję słowa nauczycielki z podstawówki która chciała nam wbić do głowy pisownie słowa herbata "Herbata piszemy przez samo H bo jest bez cukru :D" no i działa bo do dziś pamiętam jej słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i ustawiam się w kolejce. Twoje candy skłoniło mnie do poszukania fajnego cytatu. I tak trafiłam na ten:

    „A woman is like a teabag – only in hot water do you realize how strong she is”

    Nancy Reagan

    Genialne :)

    Jednocześnie chciałam Cię prosić abyś poczekała na mnie z przesyłką, jeżeli to ja byłabym szczęściarą podczas losowania. Do 10 kwietnia będę na wakacjach poza większą cywilizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jasne że się ustawiam! bo takie pyszności:) wogóle u Ciebie dziś tak smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe candy, na które i ja się piszę :)

    "Ciesze się, że nie urodziłem się przed odkryciem herbaty."
    (William Gladstone)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedzinki i życzenia :*
    Wpadłam z rewizytą, a tu takie smakowite candy- w kolejce się ustawię cichutko :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję szczęścia i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja z miłą chęcią się zapisuję na Twoje herbatkowe Candy :)

    „Herbata ożywia naszą wyobraźnię,
    podtrzymuje omdlewającą głowę
    i pozwala zachować spokój duszy.”
    Edmund Waller

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przygarnę :)
    http://my-great-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jako miłośnik herbaty też spróbuję szczęścia :) A moim ulubionym cytatem jest: „Nie istnieje żaden na tyle powazny problem, którego nie dałoby się załagodzić filiżanką dobrej herbaty.” I cos w tym jest :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dotarłam i ja :) w końcu - herbatę kocham a moje ulubione powiedzenie ( zwłaszcza kiedy długo coś robię przy biurku)to ... "czas na herbatę" :d można mnie cytować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Leszek Rum:
    ” Wódka ogłupia, piwo rozleniwia, kawa podnieca – tylko herbata zjednuje przyjaciół”
    Czekając na losowanie wypijmy więc filiżankę herbaty ;-)


    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wszystkim szczęścia :) ja aktualnie odpuszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja ! I ja! Ustawiam się i czekam grzecznie :)
    Mój blogowy cytacik (z herbatką w tle):
    "... bo anioły wpadają do mnie bez pukania, a herbatę słodzą uśmiechem ..."
    Pozdrawiam cieplutko ☼

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się, bo uwielbiam pić herbatę :)
    Cytaty:
    „Gdzie jest herbata tam jest nadzieja.” Regina Helker
    „Nie istnieje żaden na tyle powazny problem,którego nie dałoby się załagodzić filiżanką dobrej herbaty.” Bernard-Paul Heroux



    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisana :)
    A oto cytacik :
    „Nie interesuje mnie nieśmiertelność,

    interesuje mnie tylko smak herbaty.”

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię herbatę od zawsze! Kiedyś nawet marzyła mi się herbaciarnia, ale nie mam :) Herbaty nie piję nigdy w kubku, no chyba, że nie mam innego wyboru Znajomi już znają moje "dziwactwa" :) koleżanka nawet kupiła jedną szklaną szklankę na ewentualność moich odwiedzin u niej :) często eksperymentuję ze smakami, dorzucam jakieś przyprawy, albo robiąc swoje mieszanki ( nie lubię herbat mocno "perfumowanych" i dlatego mieszam z jakąś bazą... Lubię czasami bawarkę :0 No i z herbatą kojarzy mi się kadr z filmu "Jak rozpętałem II wojnę światową" - Fajfokloki...jedne czy jakoś tak ;) A cytat , to może ten : Herbatę powinno się pić podziwiając zapach kwiatów, blask księżyca oraz piękno muzyki. Po wypiciu czarki herbaty otumanienie ustępuje miejsca szczerości i otwartości.(Seng-Jiao Ran - chiński mnich) Ponoć Chińczycy studiują parzenie herbaty po kilkanaście lat i więcej? A teraz muszę iśc zrobić sobie herbatkę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rzeczy chcesz nam podarować, a mi jako herbacianego "potworka" takie cuda by się przydały :).

    Zapisuję się.

    Lu Yu:
    „Jakość herbaty to decyzja, którą podejmują usta.”

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem, jaki cytat mogłabym przytoczyć, ale herbatę po prostu uwielbiam:)Właśnie sączę zieloną,moją ulubioną. Pozdrawiam i zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń