środa, 13 lutego 2013

Fiołek.

Fiołek zamyślony pochylał się nad mrówką niesącą ziarnko piasku.
- Gdzie się tak śpieszysz? - zapytał.
- Muszę zdążyć nim w czyjejś klepsydrze przesypie się życie - odparła mrówka poważnie.
Fiołek nierozumiał - Dlaczego?
- Bo to ziarnko jest bardzo ważne. Wypadło dawno temu przez małą szczelinkę i zgubiło się wśród tysiąca podobnych. Nie było łatwo ale w końcu udało mi się je znaleźć.
- Czy to znaczy że jest w nim coś wyjątkowego?
Mrówka spojrzała ze smutkiem w delikatna twarz fiołka.
- Jeśli się spuźnię, ktoś umrze niezaznawszy miłości.




Nigdy niewiadomo, który szczegół okaze się ważny.






Powyżej kolejny prosty decupagowy wazonik z butelki.

Poniżej niespodzianka jak dzisiaj do mnie dotarła - jakiś czas temu złapałąm licznik u Marty i w nagrodę dostałąm paczuszkę z piękną branzoletką ( taką w moim stylu), pyszne herbatki i kawusie (jutro sprobuję ) i mamby ( ! jak ja dawno tego nie jadłam ! ). Dziękuje !




6 komentarzy:

  1. Śliczna buteleczka:) Prezenty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wazonik :) A i bransoletkę piękną otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty bardzo bardzo fajne :) wazon rewelacyjny zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesaze sie ze trafiłam w Twoj gust:) buzki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiołki to moje ulubione kwiaty,te dziko rosnące i pięknie pachnące.
    Wazonik wyszedł ślicznie.
    Gratuluję prezentów, bransoleta piękna:)))

    OdpowiedzUsuń