sobota, 16 lutego 2013

Być kobietą - spotkanie czwarte.

Wstęp krutki bo i rozpisywać go raczej nie trzeba :) . Tym razem miałyśmy sobie porpstu zafundować tzw. dzień piękności :). Coś dla siebie, dla ciałka i ducha, dla relaksu. Nie będe wklejać zdjęc kosmetyków (od pachnący olejek do wanny wytwarzający mnustwo piany, maseczka na pyszczek przemieniająca na 10minut w ufo) ponieważ postanowiłam pójśc na całość uprzyjemniając sobie ten (umnie tak wyszło) wieczór "piękności" kąpielą z lampką wina, świeczuchą i muzyką :). I chipsami :P ponieważ ja praktycznie tego nie jadam tu chrupałam je sobie w wannie popijając dobry półwytrawnym białym ;). Ach! jakże dawno już sobie na to nie pozwoliłam a ileż satysfakcji i odprężenia to dało :). Wszytsko zakończone pachnącymi balsamikami juz po tej rozpuście.

Tak że mogę zdumą zameldować , że wykonałam zadanie :).



8 komentarzy:

  1. Relaks fantastyczny:) Ja tydzień temu zrobiłam sobie mini spa w łazience, ach jak fajnie tak od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, ze zrobiłaś sobie taki wieczór. Ja też czasem próbuję robić coś dla siebie. Kąpiel, świeczki itp :) Chipsów nie lubię, ale czasem mam na nie taką ochotę, że muszę trochę zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze,to nie zapominać o sobie i często fundować sobie przyjemności;)Proponuję rewelacyjny peeling z kawy i cynamonu.Niestety nie wiem czy mozna zaliczyć to do wielkiego relaksu,bo sprzątania potem sporo,ale po sprzątaniu uczucie nieziemskie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę takiego wieczorku :) Ja niestety nie mam wanny, ale od czasu do czasu korzystam z maseczek upiększających (w końcu czasem można wyglądać ludzko) :D
    Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie Ci zazdroszczę:)ja cierpię na chroniczny brak czasu:( ale wczoraj nabyłam jakąś maseczkę więc kto wie może jutro coś z tym zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami żałuję że nie posiadam wanny. Oj przydałoby mi się tak zrelaksować, ja zamiast chipsów zapewne bym książkę chwyciła :), a więc msasz zaliczone w 100%zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach cudnie!!!! gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh mieć chwilkę na taki relaks ;) zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń