niedziela, 17 lutego 2013

Ale jaja i wyniki :)

Zaczne od wyników i najlepszych życzeń dla wszytstkich kotów w ich święto! :)

Teraz nie przeciągając pierwszy koci zestaw wygrywa niebieskości




Drugi mini zestawik poleci do Peggy Brown



Gratuluje i czekam na adresy wysłąne na meila mrumru89@gmail.com  . Paczuszki gotowe do wysłania więc im szybciej otrzymam wasz dane tym szybciej przybędzie do was paczuszka :).



Na koniec kolejne smocze jaja (tak mi się te cekiny z łuskami kojarzą ;p ) .
















14 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę:) Jajeczka piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny gratulacje :)a jajka fajne :) ja robiłam tak bombki to mnie palce chyba z tydzień bolały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej...jakie śliczne jajeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hallo, puk-puk! Ale ja jakiś przepis na te smocze jajka poproszę ;(. Dom mam pełen fanów tego gatunku, włącznie z Filonem, który - jak podejrzewam - też może być smokiem( polecam "Tkacza iluzji" E. Białołęckiej). Prześliczne są te jaja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jaja!
    Gratuluję dziewczynom.
    Kotom życzę dużo miziania od ich właścicieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka piękne:) Takie drogocenne zdają się być:) My też dziś świętujemy z naszym Rudim. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn. Ależ przy tych jajeczkach się napracowałaś. Fajna ta gromadka. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;))) Tak słodko kocie prezenty przygotowałaś, że aż się chce mruczeć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję !! i dziękuję za przemiłą kocią zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej! To ja jestem wylosowana :D Cieszę się bardzo! Tym bardziej, ze ostatnio trochę niedomagam i przyda mi się trochę endorfin czy czegoś takiego :) Dziękuję ci bardzo serdecznie. Zaraz napiszę maila.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje kocich slodkoci ! a jajeczka prezentuja sie doprawdy przepieknie !!

    OdpowiedzUsuń