niedziela, 27 stycznia 2013

Zakładka "Miłość Gejszy" na wyzwanie

Takie wyzwania to dobra rzecz, raz, że mobilizują dwa zmuszają wymyslania interpretacji tematu. Biorę udział w wyzwaniu u Srebrnolistki "...bo (miłość) niejedno ma imię" . Zgłaszam specjalnie zrobioną na to wyzwanie zakładką, dwu stronną :



Zrobiona metodą decupage. Pierwszy raz też ozdobiłam brzegi nakłądając farbkę przy urzyciu gąbki. Mi osobiście bardzo się podoba efekt i myślę, że nie raz jeszcze będę się tak bawić.


A tak po za tym... ciężki dzień, remont, szorowanie podłogi...i wspomnienia. Takie które jeszcze piszą SMSy, zadaja pytania i mają pretensje. Ciężko jest podejmować decyzję ale często trzeba. Ktoś musi. Nie zawsze ten dużo silniejszy, nie zawsze te decyzję którą w głębi serca sie chce. Ale serce i rozsądek tylko czasem piją razem kawę. Częściej rozum przysiada w fotelu i sączy ciepłą herbatę z cytryną lub gorzką miętową, a serce w tym czasie wygładza sie winem i usprawiedliwia wódką.




Nie jestem do końca przekonana
czy miętowa herbata pomaga w trawieniu
pije kubek za kubkiem a mimo to
wciąż odbijasz się czkawką.



Wspomnienia. Co z nimi począć? Schować, zostawić, pielęgnować, zaglądać ? Zapomnieć, zgubić, wyrzucić - robiąc miejsce na nowe ?

14 komentarzy:

  1. Zakładka naprawdę Ci wyszła ślicznie.
    A na rozterki gorąca czekolada;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta zakładka :) zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zakładka, wyszła Ci bardzo ładnie, nawet mi się podoba, a ja nie bardzo przepadam za tematyką Gejszy. A na duchowa niestrawność to może lepiej coś innego pij zamiast mięty bo ta czkawka nie da Ci spokoju....

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci wyszła ta zakładka :) a wspomnieniom należy dać czas by mogły przykryć się kurzem i nigdy nie sprzątać tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta zakładka :) Ja często idę za słowami M. Grechuty "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakładka jest rewelacyjna:))pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna taka niespotykana jest ta zakladka .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna zakładka i z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny. Zakładka jest przepiękna. Dużo czytam, ale jako "zakładki" używam zagiętego rogu, lub starego biletu PKP. Chyba będę musiała poważnie zastanowić się nad zrobieniem porządnej zakładki :D A na NIESTRAWNOŚĆ polecam duże ilości ulubionych słodyczy . Mi zawsze pomagało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspomnienia są bezcenne, tylko trzeba je poukładać na odpowiednich półeczkach, aby najlepszy dostęp był do tych najpiękniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładki Twoje skłoniły mnie do odwiedzin,piękne zakładki i cały blog ,a teraz wracam zagłosować :)))

    OdpowiedzUsuń