piątek, 18 stycznia 2013

Śpij Kotecku śpij

Pare dni temu skończyłam proste decupagowe pudełeczko. Przypomniało mi się odrazu wyzwanie u Asi :) . Początkowo jak czytałąm u Niej o tym wyzwaniu byłam pewna, że nie zdąze nic wymyślić a tu przypadkowo zrobiłam takie coś dla mnie. Może nie wyraża wpełni wszystkiego co "moje" ale napewno dość dużo i wystarczająco :) . Bo w końcu nie dośc że kotek to śpiący ^^ . Wieczko delikatnie przyozdobiłam rameczką z brokatu (na zdjęciach nie widać jak ślicznie błyszczy :( ). A bok "koronką" samoprzylepną (kiedyś moja mamusia mi sprezentowałą taką wiedząc że kiedyś coś z tego wymyślę ;) ). Jest prosto i skromnie ale mi się podoba :) . Jeszcze niewiem na co to pudełeczko będzie ale przyjdzie czas - samo się zapełni.







p.s. przypominam o moim Candy na które zapraszam :) oraz o tym że jeszcze dwie osoby mogą wziąść udział w moim "podaj dalej" :) wiem, że cudów nie tworze ale może ktoś jeszcze się skusi ;P

13 komentarzy:

  1. Urocze pudełeczko, aż chciałoby się zamruczeć... Ja dzisiaj mam plan po raz pierwszy popełnić coś tą techniką - mam wielkie obawy co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. technika nie jest trudna ale wymaga cierpliwości i duuuuużo prób i błędów :) mi w ciąż na kilka zodbinych rzeczy wyjdzie może jedna z której jestem zadowolona :) najgorsze jest marszczenie i rozrywanie serwetek

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko :) Lubię kocie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne pudełeczko a ten kotek przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko, mam ochotę robić dokładnie to samo co ten kociak :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i jaki słodki mruczek:) co do marszczenia serwetek i ich rozrywania polecam naklejanie ich żelazkiem, spraktykowałam- rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mruczuś :) Cudne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne pudełeczko, fantastycznie wyszedł Ci kocio :D
    sama słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociak po prostu do zakochania się bez pamięci ;)

    Jeśli nadal nie masz nikogo do podania dalej - to jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam na adres przesłany na meila i jeszcze jedną osobę :)

      Usuń
  9. Też mam te chusteczkę :) bardzo ładne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń