czwartek, 31 stycznia 2013

Podkładki zakłdaki i małe poprawki

Wcześniej pokazywałam branzoletkę z sutaszoego warkoczyku miała mieć ona dwa zastosowania i jednak zostanie przy drugim czyli naszyjniku :) . Dodałam do niej zawieszkę kluczyk. Ale ponieważ wiosna idzie postanowiłam zrobić sobie wersję bardziej słoneczną, a jako zawieszkę dałąm nierówny metalowy okrąg, gładki z możliwością wygrawerowania czegoś w przyszłości jak juz mi pomysł przyjdzie.




Osobiście lubie takie proste ale wyraziste rzeczy do tego dość ciasno oplatające szyję, troche jak "obróżki" :) a zawieszki podkreślają w tedy idealnie dołek u podstawy szyji ;).


Wczoraj zrobiłam jeszcze podkładki z filcu ozdobione w dość prosty sposób (ale prostota i skromnośc tez mają swój urok przecierz) koronką oraz filcowymi serduszkami. Wyjątkowo mi osobiście podoba się ten dobór kolorystyczny.




I jeszcze dwie zakładki, jedna można uznać że do powyższego kompletu, druga z motylkiem żeby wiosna już przyszła :). Motylek ma ozdobione skrzydełka drobnymi błyskotkami, natomiast drugi jest włąsnie z tych cekinków.








7 komentarzy:

  1. Podkładki i zakładki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. zaskoczyłaś podkładkami :) jakoś nigdy nie wpadłam na to żeby je zrobić z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podkładki z filcu. A i zakładki ciekawe :) Podoba mi się serduszkowy motyw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności potworzyłaś :)
    Dziękuję za niespodziankę (dzisiaj dotarła)... Sprawiłaś mi wiele radości :D
    Pozdrowionka cieplutkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w candy. Życzę powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podkładki, prostota zdecydowanie ma coś w sobie :)
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przśliczne są te podkładki i zakładki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń