czwartek, 10 stycznia 2013

Podkładki i niespodzianka

Hm... zaczne od tego, że listonosz przyniósł mi dzisiaj miłą niespodziankę. Jakiś czas temu szczęsliwie wygrałam moje pierwsze Candy u Klamaji ( http://klamaja.blogspot.com/2012/11/candy-noworoczne.html ) i właśnie dzisiaj dotarła do mnie nagroda :). Już na zdjęciach widziałam, że jest prześliczna na żywo prezentuje się jeszcze milej!


Tu zdjęcie jak zakładka prezentuje sie na tle książki którą właśnie czytam :




Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuje !

Po za tym spędziłam dzisiaj dzień aktywnie dziubiąc conieco czego rezultatem jest para filcowych podkładek z różyczkam i(maczkami?) oraz para podkładek ozdobionych metodą decupage :




Kończyłam też jeszcze jedną rzecz ale jeszcze wysycha lakier także to już jutro pokażę :)



Zapraszam również na moje malutkie Candy o kocim temacie :





3 komentarze:

  1. A ja kochana dziękuje za udział w zabawie :D o widzę że i u Ciebie słodkości, już biegnę się zapisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej!- zakladka naprawde urocza.a filcowe podkladki przesliczne.uwielbiam maki polne,to moje ulubione kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór ;o) Wpadłam tu przypadkiem a tu taka impreza ;o) tematyka w sam raz dla mnie kociary ;o) Zapisuję się więc i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń