wtorek, 15 stycznia 2013

Może kawy ?

Dzisiaj dalszy podkładkowy szał. Dwa zestawiki po 4 podkładki w konwencji kawowej i jeden wyżutek - czyli jedna eksperymentalna wiosenna z żonkikiem. Pierwsze kawowe robione na podkładkach drewnianych drugie natomiast to próba na korkowych podkładkach - efekt ciekawego marszczenia równego na całej powierzchni nawet szczerze mi się podoba, w końcu nie wszytsko musi być gładkie (już pomijaąc fakt że nie bardzo takie chce wychodzić) .






I wczorajszy sutaszowy komplecik kolczyki z branzoletką z ślicznymi kuleczkami piasku pustyni (szkoda, że na zdjęciach nie widać jak ładnie się mienią :( ) :





A na koniec nutka na dzisiaj dobrze nastawia przed siłownią - trzeba czasem przypakować ;)






5 komentarzy:

  1. Fajne te kawowe podkładki :) Bardzo ładnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne podkładki :)
    Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne podkładeczki :) Teraz wystarczy tylko kawusia... Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Dzięki, że chcesz wziąć udział w moim Candy :) Żeby jednak wziąć udział trzeba się zapisać przy użyciu odpowiedniego formularza, który jest na mojej stronie. Wystarczy kliknąć na taki malutką niebieską ikonkę w poście Candy : "Add your link" :) I tam podać swoje dane do formularza zgłoszeniowego :) Pozdrawiam :)
    Tworzysz bardzo fajne i ciekawe rzeczy :) Pozdrawiam :) I dzięki za obserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam paczuszkę. Pięknie dziękuję :) trafiłaś z podkładkami pod kubki, bo ja maniaczka podkładek jestem i maki pasują w mój ulubiony styl folkowy :)
    Książka jest mega - marzyła mi się ostatnimi czasy i już nawet miałam chęć kupić, ale zawsze są ważniejsze wydatki. Karteczka jeszcze pachniała pomarańczą, super aromat :)
    Bardzo Ci dziękuję jeszcze raz za wszystko co znajdowało się w paczce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń