poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kolejne podkładki kolejne potworzątko

Niezwykle spodobały mi się podkładki z filcu, a ponieważ nadal wielbię koty wymyśliłam sobie prosty i minimalistyczny komplecik 4 podkładek pod kubeczki z białym kocięciem. Zastanawiam sie czy do tego zestawiku nie zrobić jeszcze równie prostej większej prostokątnej maty na stolik? ale to jak zajdę do sklepu po filc - w tedy się okarze. Wciąż niestety nie wychodzi mi to szalenie równo ale ćwiczę.




Oprócz tego wytworzyłam jeszcze jednego potworka - kota tygrysiego z elegancką czerwoną kokardą (jakoś tak biednie wyglądał bez niej).



I jeszcze od tyłu szanowny Pan Kot Tygrysi prezentujący swój ogonek :


6 komentarzy:

  1. Świetne :) Ja też swego czasu zrobiłam filcowe podkładki z kotkami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te białe koty wyszły Ci bardzo równo, różnie to bywa z filcem, czasem ciężko wyciąć takie elementy, ale Tobie się udało!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę,chłód na dworze a praca w rękach wrze:)podkładki prześlicznie ! i do tego tygrysi kocurek zerka milusio...
    pozdrawiam i do zobaczenia ...za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :)podejrzewam,że internetu nie będę miała przez jakiś miesiąc czasu,zatem korzystam z okazji i wzajemnie życzę lekkiej przeprowadzki :)Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki z kotami cudowne.

    OdpowiedzUsuń