niedziela, 20 stycznia 2013

Kocie zakładki

Lubie koty. Lubie książki. Łącząc obie rzeczy zrobiłam dzisiaj kocia zakładeczki. Pare lat temu miałam okazję być we francji i dorwałam na jednym ze straganów kalędarz z prześlicznymi obrazkami z kotakmi :). Kalendarz się skończył ale szkoda było wyrzucać. Dzisiaj go wygrzebałam z zakamarków mojego pokoju i powycinałam miniatury z ostatniej stronki. Poczym poprzyklejałam na kartoniki :). Na zdjęciach nie widać ale niebieska zakładka jest z lekko błyszczącecgo papieru oraz przyoszdobiona brokatowymi serduszkami.  Czarny i czerwony ktorego fragmęty wykorzystałąm do ozdoby również są błyszczące - mienią się lekko na złoto.











8 komentarzy:

  1. Super są:)Bardzo fajny zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kocie obrazki :) A myszka jaka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) dzięki za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakładki - świetnie je skomponowałaś!
    Życzę szczęścia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń