poniedziałek, 7 stycznia 2013

Candy z kotem w tle :)

Mój blog dopiero raczkuje ale już udało mi sie wygrać jedno candy, biore też udział w wielu innych i jest to naprawde miła zabawa a przy okazji poznaję mnustwo nowych ciekawych blogów i ludzi którzy je prowadzą :) . Miło mi tez mieć już 3 obserwatorów którzy uczynili to sami z siebie i im niezmiernie dziękuje!

Od kąd poznałam zabawe w Candy w mojej główce pojawił się pomysł na Candy z okazji Światowego Dnia Kota ponieważ od paru lat na przekór Walentynkom ja obchodze właśnie trzy dni puźniej to święto :) . A co ;p. Po za tym w związku z moją przeprowadzką nareszcie może uda mi się zaopiekowac tym ubóstwianym przezemnie stworzeniem :) .

Więc wracając do tematu o to malutkie Candy trwające do 17 lutego do godziny 12 w południe .



Nagrodą będzie kilka drobiazgów :


widziana z bliska w banerku podkładka pod kubeczek herbatki tudzież kawy,
poduszeczka na szpilki/igły z małą aplikacją kotecka 


barwne kolczyki z dzwoneczkami :


i oprócz tych powyższych wyprodukowanych moją łapką 
zakładka w kociaki (cóż w końcu to kocie Candy :) )


świeczuszki o zapachu zielonej herbaty oraz kilka torebeczek herbatki czerwonej z wanilią


oraz  słodkie "kocie języczki" :)



ZASADY:

1. w komentarzu wyrażającym chęć udziału proszę was abyście wpisały również jakiś koci cytat :) 

2. skopiujcie banerek i link i umieście je na swoim blogu

3. jeśli chętnych będzie więcej niż 20 dodam nagrodę pocieszajkę :)

4. UWAGA! nie trzeba zaostawać obserwatorem tylko dlatego, że chce się wziąść udział w zabawie i bez tego możecie wziąść w niej udział, Ci ktorzy naprawdę mają ochote mnie odwiedzać zapraszam i będzie mi bardzo miło pozostali wystarczy że będą się zemną bawić do lutego ;) i może kiedyś przypadkiem wrócą :p

5. zgłoszenia do 17 lutego do południa to jest godziny 12

Z góry dziękuje wszytskim chętnym :)

(przesyłkę wysyłam na terenie polski)


EDIT : W tym momencie jest 20 chętnych na powyższe drobiazgi - bardzo mi miło - i w momencie gdy zapisze się jeszcze jedna osoba będzie losowanie mini nagrody dodatkowej tak jak wcześniej pisałam :



- również kolczyki dzwoneczki tylko w innej wariacji ( to z mojej wytwórni )
- śiweczuszka i hrebatka
- zakładka z kociakami

55 komentarzy:

  1. zglaszam sie na kocie candy :)
    cytat :"Ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy."
    zaraz zamieszcze link na swoim blogu tylko nie umiem zamieszczac banerkow :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tego nie znałąm ale sesese podoba mi się, a jak ;]

      Usuń
  2. Zgłaszam się na kocie candy :) a cytat "Najmarniejszy kot jest arcydziełem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zwrócenie uwagi ;) pierwsze poprawione a o drugim nawet nie wiedziałam ale juz tez usunięte :)

      Usuń
  3. Witam, widzę że u ciebie istna kocia ferajna. Na takie kocie łakocie to się zapisuję....

    Mądry kot je ser i wydycha jego zapach do mysiej dziury, na przynętę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam na Twoje Candy - z przyjemnością.
    Śliczności przygotowałaś.
    I dziękuję za zgłoszenie się na moje Candy :)
    Życzę powodzenia w losowaniu.

    cytat:
    "Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to, że stanie się wewnętrznie bogatszy."
    Colette

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się z chęcią dopiszę i również z chęcią będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że cytat który mi się podobał już się pojawił i to jako pierwszy :D pamiętam jeszcze taki ;) "Bóg stworzył kota, żeby człowiek mógł głaskać tygrysa"
    Pozdrawiam.... Kinia

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, skorzystałby na tym człowiek, a stracił kot." Mark Twain
    To mój ulubiony cytat o kocie.:) Kocham koty, więc zapisuję się na kocie candy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mądre :) w końcu kot jest doskonałością :)

      Usuń
  8. To i ja się zapisuję :)

    "Kot to ciało ciekłe, przyjmuje kształt naczynia, w którym się znajduje" Cytat jest nawiązaniem do typowego dla kotów zachowania czyli włażenia i wciskania się wszędzie gdzie się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam troche w innej formie ale z tym samym sensem :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się z przyjemnością, zapraszam również na moje candy :-)
    "Zdobyć przyjaźń kota nie jest rzeczą łatwą. Nie lokuje on swych uczuć nierozważnie: może zostać Waszym przyjacielem, jeśli jesteście tego godni, ale nigdy waszym niewolnikiem."
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jestem juz zapisana na candy :)

      Usuń
  10. Nigdy nie zapomnę myśli, którą zostawiono u mnie kiedyś w komentarzu na blogu - "Czy dom bez kota - najedzonego, dopieszczonego i należycie docenionego - zasługuje w ogóle na miano domu?" (Mark Twain). Bardzo mnie poruszyła ta myśl, bo ja sobie nie wyobrażam domu bez mojego Mikusia. Z radością do zabawy się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/09/swiat-okiem-mikusia.html zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się całym sercem z tym cytatem!

      Usuń
  11. Szwendam się po różnych blogach i nagle patrzę - słodkie kocisko! Nie sposób więc tego bloga ominąć ;) Bynajmniej nie mam żadnej obsesji, po prostu dla mnie wszystko jest albo fioletowe albo kocie ;) Najczulszym zwrotem w moim języku jest właśnie słówko KoCię, czyli skrót myślowy Kocham Cię ;) Trudno wybrać koci cytat, bo rządzi w moich skojarzeniach, więc może to przytoczę Guya de Maupassanta: "Nie ma nic bardziej miękkiego, nic, co dawałoby skórze odczucie większej delikatności i niepowtarzalności, niż ciepłe i falujące kocie futro."
    Pozdrowionka dla Ciebie i Twojego futrzaka ode mnie i mojej dwójki ;)
    fioletowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również uwielbiam wszystko co kocie i fioletowe :)

      Usuń
    2. To pewnie w poprzednim życiu mruczałyśmy na tym samym fioletowym płocie ;)

      Usuń
  12. "Każdy kot to czarodziej, w którego głowie dzieje się więcej niż możemy sobie wyobrazić."

    Z miłą chęcią zapisuję się ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dzieje sie , czasem może lepiej sobie nawet nie wyobrażać :)

      Usuń
  13. Kocham koty!!! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy:)Uwielbiam swojego Kocurra, a że był to kot przez kogoś okrutnie wyrzucony a przeze mnie przygarnięty, to słowa, które zacytuję idealnie odzwierciedlają naszą relację:"Szczytem szczęścia dla kota jest uwaga, rozmowa, pieszczoty i miłość ze strony człowieka; a dla ludzi nic nie może być pochlebniejszego niż przywiązanie istoty tak dalece niezależnej."
    Eugen Skasa - Weiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytat znam i bardzo lubie :) nie ma nic pochlebniejszego :)

      Usuń
  14. Ależ ta zakładka jest wspaniała, no cudowna nie mogę się napatrzeć na nią, oczywiącie staję w kolejce, a do obserwatorów dołączam bo piękne rzeczy u Ciebie widzę a koci cytat: "Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to, że stanie się wewnętrznie bogatszy."
    Colette
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako wielbicielka zwierzów wszelakich w tym i kocich z przyjemnością się ustawiam w kolejkę ;-))
    "Nie wiadomo dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu"
    Michaił Bułhakow„Mistrz i Małgorzata”
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadanie jednego kota prowadzi do posiadania następnego

    Ernest Hemingway

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie dam cytatu tylko końcowy fragment wiersza W. Szymborskiej
    "...Niech no on tylko wróci,
    niech no się pokaże.
    Już on się dowie,
    że tak z kotem nie można.
    Będzie się szło w jego stronę
    jakby się wcale nie chciało,
    pomalutku,
    na bardzo obrażonych łapach.
    O żadnych skoków pisków na początek"
    U nas za każdym razem po powrocie do domu jest taki foch :) W candy biorę udział z wielka przyjemnością Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Mi spodobał się ten cytat:
    "Kot jest domowy na tyle, na ile mu to odpowiada."
    Saki

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się na candy. Znalazłam cytat odpowiedni dla siebie. Niestety jako uczulona na sierść kocią, muszę sie trzymać od nich z daleka.
    "Tu i ówdzie trochę polatującej sierści uświadamia, że koty nie są odpowiednim towarzystwem dla alergikow. Ale dotyczy to również truskawek i pierwiosnków."
    Eugen Skasa - Weiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię koty,mam swojego,więc nie odmówię sobie takiej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakże bym mogła opuścić candy z kotem w tle:) A cytat mój własny:
    " Między swetrami w mojej szafie, rudy kotek smacznie chrapie" - to tak naprawdę opis sytuacji:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wchodzę na to candy któryś raz z kolei :)to się ustawię w końcu :) Nigdy nie mogłam jako dziecko mieć kota. A chciałam bardzo. Mama się nie zgadzała z powodu jakiś okropnych przeżyć podobno. A jedyny cytat z kotem to pochodzi z wiersza "kot w pustym mieszkaniu" Szymborskiej "Umrzeć - tego się nie robi kotu.Bo co ma począć kot
    w pustym mieszkaniu..."cała moja teatralna przygoda zaczęła się właśnie od tego kota :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja z przyjemnością ustawie się w kolejce :) Tyle pięknych cytatów wpisały moje poprzedniczki :) A ja dopisze jeszcze:
    "Któż to wie, czy kiedy baraszkuję ze swoją kotką, to naprawdę ja mam z tego uciechę, czy też to ona zabawia się moim kosztem?"
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ernest Hemingway:
    Mężczyźni i psy nigdy nie zrozumieją, co kobiety widzą w kotach.
    Oczywiście zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. również przyłączam się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z miłą chęcią wezmę udział bo kocham koty!
    Banerek wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ ja uwielbiam koty, ale też niestety będę mogła zaopiekować się jakimś dopiero w moim przyszłym domu, co niestety jeszcze trochę potrwa. Strasznie mi brakuje tego stworzenia w domu..
    ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. "Kocie, nie mrucz, dziad cię schwyta" niezastąpionej Achmatowej. Dołączam, dołączam. Banerek po prawej w Zabawach się ulokował.

    OdpowiedzUsuń
  30. Koty moje yorki by oszalały :)
    zapisuje się do zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba nie pisane mi te kocie słodkości bo kolejny raz mnie odrzuca...
    Ale jak sie uda to zgłaszam chęć udziału.
    "Na początku Bóg stworzył człowieka, ale widząc go takim ułomnym, dał mu kota." - Warren Eckstein

    OdpowiedzUsuń
  32. Candy z Kotkiem w tle :) ???? nawet nie myślę głośno , bo obok przy kaloryferku udaje , że śpi mój Kociolotek :) Jk to w nim w tle ???? przeciez tło to Ja dla niego :) ustawiam się w kolejeczce :) po zakładeczkę :) mrrrrrrrrrrau :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i ja z blogiem haftyline.blogspot.com
    "Koty-psoty":)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również zgłaszam się nieśmiało, przypominając kocie słowa z "Koraliny" Neila Gaimana:
    "Wy, ludzie macie imiona. To dlatego, że nie wiecie, kim jesteście. My, wiemy kim jesteśmy, więc nie potrzebujemy imion".
    Co nie zmienia faktu, że po 2 latach wołania na kota Filon, zaczął na nie reagować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią zgłaszam sie do tego candy ponieważ uwielbiam koty,a oto cytat: "Ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy."
    Faith Resnick

    OdpowiedzUsuń
  36. "mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
    Jakie śliczne Candy. Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze zdążyłam na Twoje Candy i przyłączam się do zabawy.
    A to mądry cytat o kotach:
    "Nieprawda, że nie lubię domowników. Ja także potrafię kochać jak każde inne żywe stworzenie, ale nie bezkrytycznie. Kocham tylko tego, kto na to zasługuje. Uczuć swoich nie wyrażam w sposób głośny i teatralny. Kto nie rozumie cichego mruczenia, ten nie jest godny, by inteligentne, rozumne i obdarzone dobrym smakiem zwierzęta przywiązywały się do niego. Kto nie potrafi w milczeniu siedzieć długo w jednym miejscu, ten nie jest wart mojego towarzystwa. Kto zawsze potrzebuje brawurowych pokazów, kto nie zadowala się prostym pięknem naturalnych ruchów, ten nigdy nie może zdobyć sympatii kota. Kto żąda ciągle czegoś nowego, kto ugania się za zmiennością, za emocją, kto nie lubi spokoju, równowagi, stałości, komu wydaje się, że prawo egzystencji trzeba zawsze udokumentować czynami, kto nie widzi piękna w zadumie, ten nigdy nie będzie miał wiernego kota. Kto goni za pozornymi radościami życia do tego kot odwróci się plecami. Człowiek, którego kochają koty, nie może być człowiekiem bezwartościowym."
    Gyorgy Balint
    Pozdrawiam AGRI1
    http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com
    A teraz wkleję banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem czy to już było, bo dziś nie mam czasu czytać :) ale podoba mi się ten aforyzm:
    Kobiety i koty zawsze robią, co chcą, więc mężczyźni i psy niech się z tym pogodzą.
    Robert A. Heinlein
    Pozdrawiam i zapraszam na moje dziwne candy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  40. nie zdążyłam się zgłosić, super nagrody! fajny blog :))

    OdpowiedzUsuń